وبلاگicon
عشق زمینی





عشق زمینی  

 

فکر میکردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای که دور دور رفته ای…

اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم…و اشکهای

خداحافظی را !!

 

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟ چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟ خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !!! واپسین لحظه دیدار ، منو دست گریه نسپار ، توی تردید شب خدا نگهدار ، اگه خوابم اگه بیدار ، تو ی این فرصت تکرار ، بگو عاشقی برای آخرین بار هنوز نیامده ای خداحافظ ؟ ...

حس خوب با تو بودن دیگه با من آشنا نیست
                                           شعر خوب از تو خوندن دیگه لالایی من نیست
          من همونم که یه روزی واسه چشمات خونه ساختم
                                      واسه بوسیدن دستات همه زندگیمو باختم
توی رود خونه ی قلبت قایق من رفتنی بود
                                         کاش از اول می دونستم قایقم شکستنی بود
واسه درد صد تا عاشق زیر پنجرت می خوندم
                                              توی هر شهری که بودی من مسافرت می موندم
اگه بارونی نباشه واسه ریشه ی درختم
                                  تو نیاز تو می موندم تا بباری روی بختم
قامت خوب و قشنگت شده درمون تب من
                                        سفرت بی انتها بود واسه قصه ی شب من
چیز تازه ای ندارم که به پای تو بریزم
                                           دست خوب مهربونی یاورت باشه عزیزم     

 

 



نظرات شما عزیزان:

setare
ساعت13:25---16 فروردين 1391
قشنگ بوووووووووودپاسخ:ممنون از این که به وبلاگ خودت سر زدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته ای از یك عاشق به نام :مهرداد| چهار شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, | 10:1 | + | موضوع: <-PostCategory-> |





ابزار و قالب وبلاگبیست تولز-Http//wWw.20ToolS.cOm/